Başlık İçin Erken Bir Saatte Başladım #21gün21blog |7.gün|

29 Ağustos, 10.15

Birinci haftamız hatırına mı erken yazıyorsun Sinemcim? Yoooo! Eveeet! Madem erken uyandım bugün erkenden başlayayım yazmaya. Tabi yeni uyanmadım, yazmaya bu saatte başladım.

Birazdan kahvaltı hazırlayacağım. Bugüne dair planlarıma geçmeden önce evi, odamı toplamalı ve tabi ki tabi ki ta bi ki çamaşırları katlamalıyım. Çamaşır katlamak konusunda üşengeçliğim 0 ancak sonrasında yerleştirmek… Neyse daha fazla üzülmeyelim.

Sabah 10da başladığım yazıyı akşam 10da tamamlamalıyım değil mi? Kesinlikle haklısın Sinem.
Cumartesi Allah’ın izniyle bu kız yolcu. Muhtemelen 7-10 saat gibi bir yolculuktan bahsediyorum. Akşam 8de çıkacağız yola, 11-12 gibi uyuyacağımı varsayarak en azından beni 1 saat kadar oyalayacak bir şeyler gerekiyor.

Gerçekte: asla uyuyamam uzun yolculuklarda. Bu kez zorlayacağım uyumaya, umarım uyuyabilirim umarım.
Yoğun tempoda çalışacağımız bir etkinliğe gittiğimiz için yanıma 1 kitap alacağım. Ben de isterdim yüzlerce olsun ama malesef, 1 kitap. Ancak izlemek için bir şeyler alacağım.

Laptop yanımda olacak zaten bu yüzden sadece gidiş dizi/filmlerini indireceğim. Selva “Friends ya da The Crown” izlememi söyledi. Crown’u izledim fena değil, Friends’e ise ısınamıyorum. Ben de ne yapayım çizgi film izleyeyiim!

Çizgifilm?


Şaka değil, cidden anime indiriyorum izlemek için. Death Note sevdiceğimi indiriyorum şuan. Manga’sından ilk kitabını okudum gayet güzel harika bir şey! Anime olarak kaç bölümünü indirsem bilemedim. Tahmini ne zaman uykum gelir diye düşünüyorum da 😀
20’şer dakikalık bölümlerden oluşuyor, 5 bölüm indirsem o kadar izlemek beni sıkar. 3 bölüm ise 1 saat ediyor. Giderken ilk 1 saat goygoy ile geçse, 1,5-2 saat de kitap okumak yolu izlemek ile geçse desem saat 23.00 falan oluyor. Halen uykum gelmemiş olursa diye izlerim en azından. Ben 3 bölüm indireyim rahatça izlerim.
Müzik dinlemek demişken, Spotify’da premium başvuruma nedensizce cevap alamıyorum. Yahu kaç gün oldu başvurdum başımı daha nerelere vurayım?!!! Normalde üyeliğim var premiuma ancak yenilememiştim. Birkaç gün önce yeniledim, cevap gelemiyor.
Bu arada animeleri youtube’dan indiriyorum. Bir program indirdim gezginler’den Youtube Downloader diye, oradan indiriyorum. Başka bir program vardı video oynatılırken yanda uyarı çıkıyordu indiriyorduk oradan ama adı gelmiyor aklımaa.

Bünyem kola özlüyor arkadaşlar az sonra gidip soğuk bir kola içecek ve midemi yakacağım sanırım. Yok yok sinem yapmaz öyle şey diyerek kendimi teselli ediyorum ama içmemek için direniyorum kendime karşı. Daha bugünün yarım kitaplarını okumadım gidip onları okuyayım da unutayım kola içmeyi nasıl fikir, harika?!

Neyse, bugünlük daha fazla uzatmayayım indireyim dizilerimi. Aklıma stranger things de geliyor ama onu izlemeyeyim sonuçta gidip orada 2 kişi kalacağız odada annem de yok korkabilirim belllki belki bir ihtimal biraz 😀

No Comments

Leave a Reply